Türk Hava Yolları, uzun süredir yolcularını mağdur etmesiyle gündemde. Uzun saat süren rötarlar, check-in bahanesiyle uçağa alınmayan yolcular, kaldırılan seferler ve yüksek uçak bileti fiyatları yolcuları mağdur ediyor.
Gazeteci Kemal Göktaş, Türk Havayollarının Londra Stansted havaalanında yolcularını almadan kalktığını ve yolcuların mağduriyetine ilişkin bir açıklama yapmadığını duyurdu.
THY’deki liyakatsız kadrolara dikkat çeken Göktaş, “İnsanlara değer vermemenin, liyakatsiz kadrolarda kamu şirketini doldurmanın doğal sonucu... Bütün diğer havayolları yolcuları ile ilgilenip çözümler sunarken tek bir THY görevlisi yok ortalıkta. Yolcularını almadan uçağını kaldıran ve bunu onlara bildirmeyen havayolu şirketi olarak yeni bir aşama kaydetti” diye yazdı.
Twitter hesabından açıklama yapan Göktaş, “Böyle rezalet görülmemiştir. THY bunu da başardı: Uçak yolcularını almadan kalktı. Londra Stansted havaalanında bugün 13.30'da sistemler bir yangın alarmı nedeniyle kapandı. O sırada THY kontuarında check in için bekleyen yolcular sistemin açılmasını beklemeye başladı. Ancak @TurkishAirlines ın 16.00 Londra Stansted - Ankara uçağı 17.45'de kalktı. Ama o sırada check-in için bekleyen yolculara bu durum 19.40'da açıklandı. Üstelik yeni bilet vs mağduriyetlerinin de giderileceğine ilişkin bir açıklama - muhatap vs de yok...” dedi.
Böyle rezalet görülmemiştir. THY bunu da başardı: Uçak yolcularını almadan kalktı.
— Kemal Göktaş (@kemalgoktas) August 20, 2023
Londra Stansted havaalanında bugün 13.30'da sistemler bir yangın alarmı nedeniyle kapandı. O sırada THY kontuarında check in için bekleyen yolcular sistemin açılmasını beklemeye başladı.
Ancak…